top of page
  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn

KarlEkon-gruppen

Offentlig·29 medlemmar

Ska installera el i nya huset, vilken typ av service ska jag leta efter?

En utmaning med att installera el i ett nytt hus är att man vill säkerställa att alla Elinstallationer utförs korrekt och att systemet är framtidssäkrat. Jag letar efter en leverantör i söder som kan hantera helheten och såg en tjänst som verkar erbjuda just detta för både privatpersoner och företag. De menar att de är ett pålitligt val med fokus på kvalitet. Det är ju många aspekter att tänka på när man bygger nytt, från smarta hem-lösningar till energiförbrukning. Vad är det viktigaste att fråga efter när man kontaktar olika elfirmor för ett sådant stort projekt?

8 visningar
Billie Nikelson
Billie Nikelson
för 4 dagar sedan

När jag byggde om hemma var det viktigt att firman kunde erbjuda en helhetslösning och inte bara enstaka delar. Att de hade erfarenhet av liknande projekt och kunde ge referenser var också avgörande. Jag ville ha en partner som kunde ge råd om bästa lösningarna för belysning och eluttag, samt säkerställa att allt följde gällande regler. En tydlig tidsplan och budget var också något jag prioriterade högt för att slippa oväntade överraskningar.

KONTAKTA OSS

TACK FÖR DITT MEDDELANDE!

karlekon_vit (2).png

FÖRENINGSUPPGIFTER

Postadress

KarlEkon

Universitetsgatan 2

656 37 Karlstad

Besöksadress

Universitetsgatan 2

656 37 Karlstad

Organisationsnummer