top of page
  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn

KarlEkon-gruppen

Offentlig·27 medlemmar

Husvagnens renässans – varför väljer vi vagn igen?

Vi har kört husbil i flera år men överväger nu att byta till husvagn. Känns det som ett steg tillbaka eller finns det fördelar man missar när man bara kollar husbilar?

3 visningar
Maruvs Maruvs
Maruvs Maruvs
för 17 timmar sedan

Jag skulle inte säga att det är ett steg tillbaka – det handlar mer om vilken typ av resande som passar er bäst. Husbilar är smidiga när man förflyttar sig ofta, men husvagnar har flera fördelar som många uppskattar. När vagnen står på campingen har ni bilen fri för utflykter, handling och sightseeing. Dessutom får man ofta mer boyta och utrustning för pengarna jämfört med en husbil. Drift- och servicekostnaderna kan också vara lägre. Om ni funderar på ekonomi är det klokt att jämföra både funktioner och husvagn pris innan ni bestämmer er. För många blir husvagn faktiskt ett bekvämare alternativ på längre semestrar.

KONTAKTA OSS

TACK FÖR DITT MEDDELANDE!

karlekon_vit (2).png

FÖRENINGSUPPGIFTER

Postadress

KarlEkon

Universitetsgatan 2

656 37 Karlstad

Besöksadress

Universitetsgatan 2

656 37 Karlstad

 

Organisationsnummer

873201-2110

Bankgiro

403-5481

© KarlEkon

bottom of page